✅️ اولین جلسهی برنامهریزی جهت گنگرهی آسیبشناسی و طب آزمایشگاه در سال 1405 ( 5 الی 8 آبان ماه ) با حضور جناب آقای دکتر توانگر دبیر محترم بورد آسیبشناسی و جناب آقای دکتر قهرمانی دبیر محترم انجمن علمی آسیب شناسی و طب آزمایشکاهی ایران ، سرکار خانم دکتر ستوده دبیر محترم علمی همایش و سرکار خانم دکتر ابوالحسنی دبیر محترم شورای سیاستگذاری علمی انجمن برگزار گردید،همچنین در خصوص زمان، نحوه ی برگزاری و برنامه علمی همایش گفت و گو شد.