بدینوسیله با نهایت مسرت و افتخار به آگاهی همکاران ارجمند میرساند، نخستین جلسه تدوین برنامه فلوشیپهای نفروپاتولوژی و برست پاتولوژی، با حضور جناب آقای دکتر توانگر، دبیر محترم هیأت ممتحنه رشته آسیبشناسی و طب آزمایشگاه، در محل دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی برگزار گردید.
در این نشست، پس از بحث و تبادلنظر تخصصی، مقرر شد همکاران محترم حداکثر ظرف مدت ۴۵ روز آینده نسبت به نهاییسازی برنامههای آموزشی اقدام نمایند تا مراحل قانونی و اداری بعدی در اسرع وقت پیگیری و انجام شود.
امید است با برنامهریزیهای صورتگرفته و پس از تصویب نهایی این دورهها، دانشگاههای متقاضی بتوانند درخواست راهاندازی فلوشیپهای مذکور را ارائه نموده و پس از طی فرآیند بازدید، ارزیابی و اخذ مجوزهای لازم، از سال آینده نسبت به پذیرش داوطلب اقدام نمایند.
بیتردید راهاندازی این فلوشیپها گامی مؤثر در جهت ارتقای آموزشهای فوقتخصصی، توسعه ظرفیتهای علمی کشور و پاسخگویی هرچه شایستهتر به نیازهای تخصصی حوزه آسیبشناسی خواهد بود.