نشست هماندیشی اعضای محترم شورایعالی و مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی با هیأتمدیره انجمنهای آزمایشگاهی کشور برگزار گردید.
در این جلسه ـ که انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی در آن حضور نیافت ـ اعضای محترم شورایعالی سازمان گزارشی جامع از اقدامات و پیگیریهای انجامشده در حوزه امور مرتبط با آزمایشگاهها ارائه نمودند.
در ادامه، با برگزاری جلسه بارش افکار، مهمترین مسائل و چالشهای پیشروی حوزه آزمایشگاه مورد بحث و تبادلنظر قرار گرفت. از جمله موضوعات مطرحشده میتوان به تعرفههای سال ۱۴۰۵، مسائل مالیاتی، یارانه ارزی، مطالبات آزمایشگاهها از سازمانهای بیمهگر پایه و تکمیلی، همچنین مشکلات حوزه «دیتاس» و موضوع تمدید پروانههای بهرهبرداری و مسئول فنی آزمایشگاهها اشاره نمود.
در پایان، ضمن بررسی دقیق محورهای مذکور، راهکارهای اجرایی و برنامهریزیهای لازم با حضور مهمانان گرامی و نمایندگان انجمن متخصصین علوم آزمایشگاهی مورد جمعبندی و تصمیمسازی قرار گرفت.