به نام خدا
با افتخار برگزاری"شانزدهمين گردهمایی سالیانه سیتولوژی بالینی ایران،بزرگداشت بنیانگذار فقید انجمن، استاد دکتر منصور مهزاد" را به اطلاع میرسانیم. تاریخ برگزاری ٢٣ تا ٢٥ اردیبهشت ١٤٠٤ برابر با ١٣ تا ١٥ مي ٢٠٢٥ در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دارای ١٥ امتیاز بازآموزی میباشد.
این گردهمایی توسط انجمن سیتولوژی بالینی ایران و با همکاری انجمن پاتولوژی ایران و مرکز توسعه مطالعات وآموزش پزشکی (مرکز بازآموزی) ترتیب داده شده است.
مطالب گردهمایی شامل سیتولوژی سرویکس، تیرویید، مايعات سروزي، ریه، ادرار و...خواهد بود.
همچنين از اساتید برجستهی سیتولوژی خارج از کشور میهمان انجمن خواهند بود .
کارگاههای میکروسکپی در ساعات بعدازظهر به شرح زیر برگزار میگردد:
کارگاه اول: سیتولوژی سرويكس در روز سهشنبه ٢٣ ارديبهشت ١٤٠٤
کارگاه دوم: سیتولوژی ريه و مايعات سروزي در روز چهارشنبه ٢٤ ارديبهشت ١٤٠٤
شرکت کنندگان محترم که نیاز به اقامت در
هتل دارند لازم است قبل از ثبت نام و پرداخت هزینههای گردهمایی از وضعیت اقامت خود اطمینان حاصل فرمایند.
انجمن نسبت به ثبت نام شرکت کنندگان، در سامانه بازآموزی اقدام خواهد کرد. لذا در صورتیکه نام کاربری و کلمهی عبور خود را در سامانه آموزش مداوم تغییر دادهاید، مراتب را در ساعات اداری به شماره تلفن 09131143120 اطلاع دهید.
هزینههای عضویت سالیانه و شرکت در گردهمایی و کارگاهها که بایستی به حساب انجمن نزد بانک ملت به شماره کارت:
6104331014437033
بهنام پریسا رضائی، مهین السادات صولتی، آذر برادران واریز شود، به قرار زیر است:
١- حق عضویت سال ١٤٠٤ مبلغ ٧،٠٠٠،٠٠٠ ریال.
٢-شرکت در برنامههای گردهمایی بجز کارگاهها٢٠،۰۰۰،۰۰۰ ریال.
این مبلغ شامل پرداخت هزینهی بازآموزی شرکت کنندگان توسط انجمن و دریافت کیف و هدایای مربوطه، پلی کپی و شرکت در شام کنگره خواهد بود.
۳- هزینهی شرکت در هر کارگاه
٧،٠٠۰،۰۰۰ ریال است و بهعلت محدودیت ظرفیت سالن(۴۵ نفر) و تقاضای زیاد برای شرکت در کارگاهها حق اولویت برای ثبت نام کارگاهها در نظر گرفته شده، وپس از تکمیل ظرفیت به هیچ عنوان امکان ثبتنام بیشتر وجود ندارد.
۴- حق عضویت سالیانه و شرکت در گردهمایی برای سیتوتکنولوژیستها ٧،۰۰۰،۰۰۰ ریال و برای هر کارگاه ٥،٠٠٠،۰۰۰ ریال است.
۵- هزینهی گردهمایی برای رزیدنتهای پاتولوژی ٤،٠٠٠،٠٠٠ ریال و برای هر کارگاه ٤،٠٠٠،۰۰۰ ریال میباشد.
خواهشمندیم به منظور دسترسی به آمار تعداد شرکت کنندگان،تصویرفیش واریزی ،نام ونام خانوادگی و نام کارگاه موردنظرتان را به شماره تلفن انجمن ارسال فرمایید.
انجمن سیتولوژی با تجربیاتی که در سالهای گذشته با برگزاری ١٥ گردهمایی به دست آورده است، سعی دارد آموزش سیتولوژی را در ایران و در سطح بالا گسترش و ادامه دهد. از اینرو همکاری کلیهی پاتولوژیستها و سیتو تکنولوژیستها از سراسر کشور و ثبتنام در گردهمایی سالیانه و نیز آگاهی رساندن به سایر افراد مرتبط با سیتولوژی، مورد درخواست هیئت مدیره انجمن است.
باشد که امانتدار این میراث گرانبها از استاد فقیدمان، جناب آقای دکتر منصور مهزاد باشیم.
هیئت مدیره انجمن سیتولوژی بالینی ایران