🔻همایش دو روزه شیراز با عنوان مولکولار پاتولوژی و هماتوانکولوژی
و با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از همکاران متخصص پاتولوژی و سایر تخصصهای مرتبط برگزار گردید.
🔻در این همایش ضمن ارائه جدیدترین طبقهبندیهای بینالمللی در زمینههای مرتبط، پنلهای مشترکی با حضور اعضا هیأت علمی هماتولوژی-انکولوژی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
🔹ضمن تشکر و قدردانی از اساتید محترم، سخنرانان گرامی و گروههای برگزارکننده به ویژه جناب آقایان دکتر امیدی فر و دکتر شاقاسمی؛ دبیران علمی و اجرایی انجمن، آرزوی موفقیت بیش از پیش در سالهای آینده در برگزاری همایش را داریم.
🔸اعضا هیأت مدیره انجمن علمی آسیبشناسی و طب آزمایشگاهی ایران، جناب آقایان دکتر امینی فرد، دکتر قهرمانی و دکتر صادقی در این همایش حضور داشتند.