با سلام و احترام
به اطلاع کلیه مراکز مهارتی و آموزشی میرساند که برنامه «سوپروایزر آزمایشگاه» در مرکز ملی مهارتی به تصویب و تأیید نهایی رسیده است.
از تمامی مراکز واجد شرایط دعوت میشود با مراجعه به سامانه مرکز و مطالعه ضوابط و الزامات مربوطه، در صورت دارا بودن شرایط لازم، نسبت به راهاندازی و اجرای این دوره ارزشمند اقدام نمایند.
این دوره گامی مهم در جهت ارتقای توانمندیهای حرفهای، توسعه مهارتهای تخصصی و استانداردسازی فعالیتهای حوزه آزمایشگاهی کشور به شمار میرود.
در پایان، مراتب قدردانی و تشکر خود را از جناب آقای دکتر مرادی، مدیرگروه محترم پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و معاون مرکز ملی مهارتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و همچنین سرکار خانم دکتر ماندانا رحیمی، استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی ایران و رئیس مرکز ملی مهارتی انجمن علمی آسیبشناسی و طب آزمایشگاه ایران، بهدلیل تلاشها، پیگیریها و حمایتهای مؤثر ایشان در تصویب این دوره مهم و راهبردی ابراز میداریم.
با آرزوی موفقیت و سربلندی روزافزون