ورود به پروفایل
...

وبینار کنترل کیفی خارجی (قسمت دوم)

1404/01/31 | 09:04

اداره امور آزمایشگاه‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، دومین قسمت از مجموعه وبینارهای آموزشی «کنترل کیفی خارجی» را برگزار می‌کند.

در این وبینار، سرکار خانم دکتر مهدیس خزائیلی، استادیار و عضو هیئت علمی گروه آسیب‌شناسی، به تشریح مبانی و نکات کاربردی کنترل کیفی خارجی در آزمایشگاه‌های تشخیص پزشکی خواهند پرداخت.

🔹 روابط عمومی انجمن علمی آسیب‌شناسی و طب آزمایشگاهی ایران

لینک مشاهده وبینار بازگشت به صفحه قبل