ورود به پروفایل
...

وبینارر کنترل کیفی خارجی (قسمت سوم)

1405/03/18 | 09:07

اداره امور آزمایشگاه‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، سومین قسمت از مجموعه وبینارهای آموزشی «کنترل کیفی خارجی» را برگزار می‌کند.

در این وبینار، سرکار خانم دکتر مهدیس خزائیلی، استادیار و عضو هیئت علمی گروه آسیب‌شناسی، به تشریح مبانی و نکات کاربردی کنترل کیفی خارجی در آزمایشگاه‌های تشخیص پزشکی خواهند پرداخت.

🔹 روابط عمومی انجمن علمی آسیب‌شناسی و طب آزمایشگاهی ایران

لینک مشاهده وبینار بازگشت به صفحه قبل