اداره امور آزمایشگاههای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، چهارمین قسمت از مجموعه وبینارهای آموزشی «کنترل کیفی خارجی» را برگزار میکند.
در این وبینار، سرکار خانم دکتر مهدیس خزائیلی، استادیار و عضو هیئت علمی گروه آسیبشناسی، به تشریح مبانی و نکات کاربردی کنترل کیفی خارجی در آزمایشگاههای تشخیص پزشکی خواهند پرداخت.
🔹 روابط عمومی انجمن علمی آسیبشناسی و طب آزمایشگاهی ایران