🔻 هشدار درباره تبعات حذف ارز ترجیحی کیتهای آزمایشگاهی
مجمع انجمنهای علوم آزمایشگاهی کشور طی نامهای به ریاست محترم جمهوری، نسبت به پیامدهای حذف ارز ترجیحی کیتها و ملزومات آزمایشگاهی و عدم تخصیص منابع جبرانی لازم هشدار داد.
در این نامه با اشاره به افزایش قابل توجه هزینههای تأمین کیتها و اقلام مصرفی آزمایشگاهی، تأکید شده است که عدم جبران این هزینهها میتواند استمرار فعالیت مراکز آزمایشگاهی و کیفیت ارائه خدمات تشخیصی را با چالش مواجه سازد.
مجمع انجمنهای علوم آزمایشگاهی کشور همچنین خواستار اقدام فوری و مؤثر دولت برای تعیین تکلیف منابع جبرانی و جلوگیری از بروز اختلال در ارائه خدمات آزمایشگاهی شده است.
🔹 روابط عمومی انجمن علمی آسیبشناسی و طب آزمایشگاهی ایران