ورود به پروفایل
...

تمدید اعتبار پروانه‌های آزمایشگاهی تا پایان شهریور ۱۴۰۵

1405/03/21 | 08:06

معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی ابلاغیه‌ای به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور، اعتبار پروانه بهره‌برداری و مسئول فنی آزمایشگاه‌های مستقل و مؤسسات پزشکی دارای بخش آزمایشگاهی را تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۵ تمدید کرد.

این تصمیم با هدف تسهیل ارائه خدمات، رفع موانع اجرایی و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در فرآیند تمدید مجوزهای قانونی مراکز آزمایشگاهی اتخاذ شده است.

بر اساس این ابلاغیه، آزمایشگاه‌های مستقل و همچنین مراکز دارای بخش آزمایشگاهی از جمله بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و سایر مؤسسات مشمول، تا تاریخ اعلام‌شده از اعتبار قانونی برخوردار خواهند بود.

🔹 روابط عمومی انجمن علمی آسیب‌شناسی و طب آزمایشگاهی ایران

بازگشت به صفحه قبل