ورود به پروفایل
...

گزارش جلسه پنجم برنامه‌ریزی همایش سالانه آسیب‌شناسی و طب آزمایشگاهی

1405/03/24 | 08:22

روز پنجشنبه مورخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۵، جلسه پنجم برنامه‌ریزی همایش سالانه آسیب‌شناسی و طب آزمایشگاهی در دفتر جناب آقای دکتر توانگر و با حضور خانم‌ها و آقایان دکتر ستوده، دکتر ابوالحسنی و دکتر قهرمانی برگزار گردید. در این نشست، موضوعات مرتبط با برنامه‌ریزی علمی کنگره سالانه آسیب‌شناسی و طب آزمایشگاهی سال ۱۴۰۵ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مصوب گردید برنامه‌های پیشنهادی مسئولان هر بخش و حوزه، در دومین نشست هم‌اندیشی و با حضور مسئولان پیشنهادی مربوطه مطرح شده و پس از بررسی و تبادل نظر، تصمیم‌گیری لازم در خصوص آن‌ها صورت پذیرد .
* استفاده از ظرفیت تمامی اساتید، همکاران و دانشگاه‌های کشور در راستای ارتقای سطح علمی کنگره مد نظر قرار خواهد گرفت 

- در خصوص انتخاب مسئولان برنامه‌ها و سخنرانان، پیشنهاد اعضای حاضر بر این بود که مسئولیت و راهبری برنامه‌ها عمدتاً بر عهده اعضای گروه پاتولوژی قرار گیرد و در عین حال، از سایر همکاران توانمند حوزه‌های بالینی و علوم پایه نیز به عنوان سخنران دعوت به عمل آید.

در ادامه مسئولان پیشنهادی برنامه‌ها در محورهای مختلف کنگره که از سوی دبیر محترم علمی همایش ارائه شده بود، مورد بررسی اولیه قرار گرفت. در نهایت، مصوب گردید پس از ارائه برنامه‌های پیشنهادی ایشان در دومین نشست هم‌اندیشی و با حضور اساتید مدعو، تصمیم‌گیری نهایی در خصوص  برنامه‌ها و ترکیب سخنرانان انجام پذیرد.

با تشکر

بازگشت به صفحه قبل