نشست تخصصی «هماتوپاتوانکولوژی پلاسماسل نئوپلاسم» روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت، با حضور اساتید محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
این نشست علمی با هدف طرح مباحث تخصصی در حوزه هماتوپاتوانکولوژی و بررسی موضوع پلاسماسل نئوپلاسم، فرصتی ارزشمند برای تبادل نظر علمی و بهرهمندی از دانش و تجربه اساتید حاضر فراهم کرد.
انجمن علمی آسیبشناسی و طب آزمایشگاهی ایران، ضمن قدردانی از حضور و همراهی اساتید محترم، از زحمات ارزشمند ایشان در برگزاری و پربارتر شدن این نشست تخصصی صمیمانه تشکر مینماید.