به مناسبت روز آزمایشگاه، مراسمی در همدان با حضور ۱۵ نفر از پاتولوژیستهای شاخه همدان برگزار شد.
این مراسم در فضایی صمیمی و همراه با همدلی همکاران، فرصتی برای گرامیداشت جایگاه ارزشمند جامعه آزمایشگاهی و تجلیل از تلاشهای پاتولوژیستها در مسیر ارتقای سلامت و تشخیص پزشکی فراهم کرد.
این گردهمایی دوستانه با ضیافت شام و برنامه موسیقی همراه بود و لحظاتی خوش و بهیادماندنی را برای حاضران رقم زد.
انجمن علمی آسیبشناسی و طب آزمایشگاهی ایران، ضمن تبریک روز آزمایشگاه، از حضور و همراهی همکاران محترم شاخه همدان قدردانی مینماید.