انجمن علمی آسیبشناسی و طب آزمایشگاهی ایران در راستای برگزاری همایش سالانه ۱۴۰۵، از مدیران گروههای پاتولوژی دانشگاههای علوم پزشکی کشور دعوت کرد اساتید پیشکسوت و خوشنام این رشته را جهت تقدیر در آیین افتتاحیه همایش معرفی کنند.
در این فراخوان تأکید شده است که اساتیدی که در دوران خدمت خود، اعم از شاغل یا بازنشسته، منشأ خدمات ارزشمند علمی، آموزشی و حرفهای بودهاند و در تربیت دانشجویان و دستیاران، ارتقای جایگاه علمی همکاران و ترویج اخلاق حرفهای نقش مؤثری داشتهاند، برای بررسی و انتخاب معرفی شوند.
مدیران محترم گروههای پاتولوژی میتوانند مشخصات و سوابق مختصر اساتید پیشنهادی را حداکثر تا ۴ تیرماه ۱۴۰۵ از طریق پیامرسان بله به شماره ۰۹۳۳۷۶۰۱۰۵۳ به انجمن ارسال کنند.