ژورنال کلاب بینبخشی با موضوع «مدیریت چندتخصصی عوارض جانبی مرتبط با سیستم ایمنی ناشی از ایمونوتراپی» برگزار میشود. در این نشست، گایدلاینهای ESMO و ASCO در کنار بررسی عوارض ریوی و قلبی مرتبط با ایمونوتراپی مورد بحث و مرور قرار خواهد گرفت.
از محورهای اصلی این برنامه میتوان به رویکردهای تشخیصی و درمانی در پنومونیت و میوکاردیت ناشی از ایمونوتراپی و نیز بررسی دستورالعملهای بهروز مدیریت توکسیسیتی ایمونوتراپی اشاره کرد.
ارائه این نشست بر عهده دکتر پارسا رستمی و مدیریت آن با دکتر میترا سادات رضایی خواهد بود. این برنامه روز دوشنبه ۲۵ خردادماه از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۴۵ در کلاس درس استاد مرادی، بیمارستان مسیح دانشوری برگزار میشود.